-
Numer trzynasty:
ISSN 2083-5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
-
Numer dwunasty:
ISSN 2083-5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
-
Numer jedenasty:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
-
Numer dziesiąty:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Kobiecość i męskość w mediach
-
Numer dziewiąty:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Społeczeństwo w mediach
-
Numer ósmy:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Media w społeczeństwie
-
Numer siódmy:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Medialny "zawrót głowy"
- Znaczenie mediów dla człowieka w XXI wieku
-
Numer szósty:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Media w rzeczywistości
- Rzeczywistość w mediach
-
Numer piąty:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Media bez granic
- Media a edukacja
-
Numer czwarty:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Dyskursy w przestrzeni medialnej
- Media lokalne
- Media a edukacja
-
Numer trzeci:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Dyskursy w przestrzeni medialnej
- Media lokalne
- Media a edukacja
-
Numer drugi:
ISSN 2083 - 5701 / e-ISSN 2545-2568 / GICID: 71.0000.1500.1589
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Język mediów a kreowanie sensu
- Doświadczenie wirtualności
- Media i mediatyzacja w perspektywie pedagogiki
-
Numer pierwszy:
Główne kwestie podejmowane w ramach tego numeru to:
- Funkcjonowanie mediów w społeczeństwie
- Struktura i strategie semiologiczne przekazów medialnych
- Wpływ gier komputerowych i sieciowych na odbiorców